AKTUALNE PROJEKTY DŁUGOTERMINOWE
Zadania archiwalne (nieaktualne)
HISTORYCZNE SELFIE 10: czyli mega-projekt aktywizujący dla wszystkich
MEGA - HIPER - FOTO (projekt dla całych klas)
MOJE WIELKIE GRECKIE SELFIE (projekt dla klas V i nadobowiązkowo dla pozostałych)
Klasy II: Foto-Skarga (zadanie)
Klasy III: Kościuszko (zadanie)
Klasy II: Gdybym był Rycerzem - Gdybym była Damą (zadanie)
Wszystkie klasy: Bogowie (zadanie nadobowiązkowe)
Klasy II: Foto-Skarga (zadanie)
Klasy III: Pieśń Legionów
Klasy II (WOS): Konstytucja (zadanie)
PYTANIA O POLSKĘ
Klasa III C (WOS): Środki unijne
MEGA - HIPER - FOTO (projekt dla całych klas)
MOJE WIELKIE GRECKIE SELFIE (projekt dla klas V i nadobowiązkowo dla pozostałych)
Klasy II: Foto-Skarga (zadanie)
Klasy III: Kościuszko (zadanie)
Klasy II: Gdybym był Rycerzem - Gdybym była Damą (zadanie)
Wszystkie klasy: Bogowie (zadanie nadobowiązkowe)
Klasy II: Foto-Skarga (zadanie)
Klasy III: Pieśń Legionów
Klasy II (WOS): Konstytucja (zadanie)
PYTANIA O POLSKĘ
Klasa III C (WOS): Środki unijne
Klasy II: Wirtualne zwiedzanie Rzymu
Klasy II (WOS): Głosujemy!!!
Klasy II (WOS): Opinia publiczna
Klasy I: Dokonania Sumerów
Klasy II: 1364
SZYMCIO i ALBERCIK: czyli Zadanie Specjalne # 1
Klasy II (WOS): Zasady etyczne
Klasy III: Znaczenie okresu napoleońskiego
Klasy I: Prehistoria człowieka
Klasy II (WOS): Głosujemy!!!
Klasy II (WOS): Opinia publiczna
Klasy I: Dokonania Sumerów
Klasy II: 1364
SZYMCIO i ALBERCIK: czyli Zadanie Specjalne # 1
Klasy II (WOS): Zasady etyczne
Klasy III: Znaczenie okresu napoleońskiego
Klasy I: Prehistoria człowieka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz