poniedziałek, 20 kwietnia 2020

NAUKA ZDALNA (klasy V) Bolesław Krzywousty, społeczeństwo pierwszych Piastów.


Witajcie! Sława!

Dziś przyspieszamy - dwie lekcje w tym tygodniu, dwa tematy. Od razu zaznaczę - proszę w tym tygodniu nie wysyłać mi zdjęć notatek, ocen macie wystarczająco dużo :) . Skupcie się na ewentualnym nadrobieniu braków, zaglądnijcie do dziennika - sprawdźcie ewentualne braki.

W następnym tygodniu przeprowadzimy sprawdzian - zasady i sposób jego przeprowadzenia znajdują się w osobnym poście.

Wykonane po tych dwóch tematach notatki na pewno pomogą Wam przygotować się do sprawdzianu.




A teraz pierwszy temat.

Rządy Bolesława Krzywoustego

Przeczytajcie odpowiedni temat z podręcznika, a następnie oglądnijcie film




Teraz możecie wykonać notatkę skojarzeniową - przyda się do sprawdzianu. Nie wysyłajcie jej do mnie.

Odszukajcie w dostępnych źródłach odpowiedź na pytanie: skąd wziął się i co oznaczał przydomek księcia - "Krzywousty"? Odpowiedź możecie wysłać do mnie na maila grochowski.historia@gmail.com (jako zadanie nadobowiązkowe). Termin do 26 kwietnia.

I drugi temat

Społeczeństwo w czasach pierwszych Piastów

Tutaj postąpcie identycznie jak powyżej - przeczytajcie rozdział z podręcznika i oglądnijcie film




Notatka skojarzeniowa wykonana w oparciu o podręcznik i film będzie dużym bonusem do nauki na sprawdzian. Nie wysyłaj jej do mnie.

Powodzenia.

Zasady przygotowania się do sprawdzianu zamieściłem w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz