wtorek, 14 kwietnia 2020

NAUKA ZDALNA (klasy VI) - Upadek Rzeczypospolitej - powtórzenie



Witajcie po świątecznej przerwie. Mam nadzieję, ze odpoczęliście i z utęsknieniem czekaliście na kolejne lekcje historii... Serio, tak uważam :) .



















Do rzeczy - będziemy pisać sprawdzian, znaczy Wy będziecie go pisać. W związku z tym kilka ważnych ustaleń.

Zapiszcie temat w zeszycie.

Upadek Rzeczypospolitej - powtórzenie.

Tyle w zeszycie - resztę wykonacie na osobnych kartkach, może w brudnopisie, albo w jakiejś innej formie - większość z Was przygotowywała już materiały dodatkowe na sprawdziany. wiecie , co robić! Zakres materiału to tematy od 1-5.

Pierwsza szansa (nadobowiązkowa) na uzyskanie oceny - zróbcie zdjęcia (byle wyraźne) swoich notatek i wyślijcie na mojego maila grochowski.historia@gmail.com - do dnia 20 kwietnia (godzina 20:00). Otrzymacie za nie ocenę. 

Teraz potrzebuję od Was jeszcze potwierdzenia gotowości do napisania sprawdzianu. Możecie to uczynić za pomocą maila - osoby, które wyślą mi materiały - automatycznie uznaję za gotowe. Jeśli nie chcecie zdobywać dodatkowych ocen to po prostu wyślijcie do mnie maila - w tym samym terminie - a w wiadomości niech znajdzie się informacja: Imię i nazwisko oraz klasa plus wyrażenie "zgłaszam gotowość".

Sprawdzian będzie wyglądał następująco.

W poniedziałek (20 kwietnia) o godzinie 10:00 na tej stronie, w osobnym poście, pojawi się sześć pytań. Korzystając ze swoich materiałów lub z podręcznika (co wcale nie oznacza, przewagi podręcznika, bo każda minuta się liczy) odpowiadacie na pytania. Odpowiedzi zapisujecie (wyraźnie) na kartce i wysyłacie mi zdjęcie/zdjęcia (wyraźne). Macie dokładnie 60 minut. Maile, które dotrą do mnie po godzinie 11:00 - nie będą brane pod uwagę.

Czy wszystko jest jasne? Chętnie odpowiem na pytania - piszcie!

Powodzenia i mam mam nadzieję, że kolejne ograniczenia narzucone nam przez sytuację zewnętrzną uda nam się pokonać!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz